d&b

Del det du har, bruk det du får

Einar Berg

Einar Bergs diskusjoner (4)

Diskusjoner svart på (18) Svar Siste aktivitet
Einar Berg

"Jeg skjønte at animasjonen var ment som et eksempel, men jeg nøstet meg tilbake til…"

Einar Berg svarte 6 okt på Ny, stor simulering med solcelle, elektrolysecelle og brenselcelle

11 6 okt
Svar av Sondre G
Einar Berg

"Jeg er enig med deg i at små animasjoner, som den du viser til, er verdifulle. Det s…"

Einar Berg svarte 3 okt på Ny, stor simulering med solcelle, elektrolysecelle og brenselcelle

11 6 okt
Svar av Sondre G
Einar Berg

"Jeg har også merket dette, men klarer å skumme gjennom, blant annet ved å se på ikon…"

Einar Berg svarte 1 okt på Ny, stor simulering med solcelle, elektrolysecelle og brenselcelle

11 6 okt
Svar av Sondre G
Einar Berg

"Kjempefint at du svarer her i D&B; vi har absolutt behov for litt skarpe meninge…"

Einar Berg svarte 1 okt på Ny, stor simulering med solcelle, elektrolysecelle og brenselcelle

11 6 okt
Svar av Sondre G
Einar Berg

"Jeg har fått mange reaksjoner på Twitter, men oppfordringer om å komme med reaksjone…"

Einar Berg svarte 30 sep på Ny, stor simulering med solcelle, elektrolysecelle og brenselcelle

11 6 okt
Svar av Sondre G
Einar Berg

"Til syvende og sist er det lærernes vurdering som avgjør om dette blir en suksess el…"

Einar Berg svarte 21 aug på Vurder om NDLA naturfag er brukbart som læremiddel

3 3 sep
Svar av Henning Lund
Even Nordø

"Jeg tror ikke eforelesningene er egnet til visning fra videokanon i felles forum, hv…"

Einar Berg svarte 28 mai på Lærebøker eller NDLA ? Hvem skal bestemme?

5 3 jun
Svar av Martin Aasbrenn
Liv Sommerfelt

"Men de som er ferdig med naturvitenskap etter VG1 bør altså ikke få høre noe om nano…"

Einar Berg svarte 26 mai på Hva er det særlig viktig at elevene lærer i naturfag?

5 26 mai
Svar av Frøydis Hamre AKA Iris (SL)
Even Nordø

"Å ha tilgang til både nettressurser og lærebok vil vel de fleste være fornøyd med. O…"

Einar Berg svarte 26 mai på Lærebøker eller NDLA ? Hvem skal bestemme?

5 3 jun
Svar av Martin Aasbrenn
Liv Sommerfelt

"Et emne som ikke er særlig fremtredende i læreplanen er nanoteknologi, som mange men…"

Einar Berg svarte 26 mai på Hva er det særlig viktig at elevene lærer i naturfag?

5 26 mai
Svar av Frøydis Hamre AKA Iris (SL)

RSS

Om

Ingunn Kjøl Wiig Ingunn Kjøl Wiig opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Notater

Andre oppgave: Deling av bokmerker

Laget av Guttorm Hveem 13 apr 2009 at 22.29. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 13 apr.

Brukervennlige grupper

Laget av Svend Andreas Horgen 2 mar 2009 at 18.30. Sist oppdatert av Svend Andreas Horgen 2 mar.

Ferdig invitasjon til andre

Laget av Guttorm Hveem 13 feb 2009 at 14.57. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 27 mai.

Første oppgave - utfordring

Laget av Guttorm Hveem 17 mar 2009 at 21.36. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 17 mar.

Masterstudium i pedagogikk

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 23 okt 2009 at 23.16. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 23 okt.

Nettverkets kjøreregler

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 15 feb 2009 at 0.21. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 13 mai.

Praktisk informasjon om d&b

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 2 feb 2009 at 13.06. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 4 aug.

© 2009   Laget av Ingunn Kjøl Wiig på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte