d&b

Del det du har, bruk det du får

Knut Michelsen

Knut Michelsens diskusjoner (41)

Diskusjoner svart på (23) Svar Siste aktivitet
Vibeke Gilje Sanne

"Vibeke G. S: Du kom deg ut av dette - og slike løsninger har jeg også sett på andre…"

Knut Michelsen svarte 8 nov på Hva hvis man stryker til jul?

7 9 nov
Svar av Vibeke Gilje Sanne
Eva Walde Lund

"Svar til Benthe K. Jansson: Du skriver følgende i et svar til en lærer som sitter m…"

Knut Michelsen svarte 22 okt på Om fritak fra karakter i sidemål

13 18 nov
Svar av Kristine Bakke
Astrid Elisabeth Kleiveland

"Det er i hvert fall en ting som slår meg her etter fem år med digitalisering - god e…"

Knut Michelsen svarte 6 okt på Temanummer om muntlig norsk

6 11 okt
Svar av Petter Aamo
John Magne Moe

"Sjekk denne: http://knutmichelsen.blogspot.com/ www.knutmichelsen.no"

Knut Michelsen svarte 24 sep på Lingdys & LingRight

5 5 okt
Svar av Ellen Christiansen
Knut Michelsen

"Tone Vindegg i Udir: Det kanskje greit å avslutte denne debatten på nettet - det er…"

Knut Michelsen svarte 22 sep på Skal Ramiza fra Stovner virkelig ha skriftlig nynorskeksamen?

9 22 sep
Svar av Knut Michelsen
Kristin Ask

"Jeg har i mange år fått høre at norsk skole er best på demokrati og elevmedvirkning…"

Knut Michelsen svarte 9 sep på Elevmedvirkning

7 20 sep
Svar av Margreta Tveisme
John Magne Moe

"Vår skole har gått til innkjøp av Lingdys og LingRight nå - er spent på dette for st…"

Knut Michelsen svarte 9 sep på Lingdys & LingRight

5 5 okt
Svar av Ellen Christiansen
Knut Michelsen

"Tone Vindegg i Udir: Jeg er glad for at du bruker ordet "sannsynlegvis" her. For fr…"

Knut Michelsen svarte 4 sep på Skal Ramiza fra Stovner virkelig ha skriftlig nynorskeksamen?

9 22 sep
Svar av Knut Michelsen
Bjørn Helge Græsli

"SL: På min skole ba noen elever faglærer sette IG (ikke grunnlag) til jul istedenfo…"

Knut Michelsen svarte 3 sep på Karakterer VG3

5 3 sep
Svar av Knut Michelsen
Knut Michelsen

"Til Rune Indrehus Her dreier du debatten til noe annet enn det jeg spurte om. Hvorf…"

Knut Michelsen svarte 29 aug på Skal Ramiza fra Stovner virkelig ha skriftlig nynorskeksamen?

9 22 sep
Svar av Knut Michelsen

RSS

Om

Ingunn Kjøl Wiig Ingunn Kjøl Wiig opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Notater

Andre oppgave: Deling av bokmerker

Laget av Guttorm Hveem 13 apr 2009 at 22.29. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 13 apr.

Brukervennlige grupper

Laget av Svend Andreas Horgen 2 mar 2009 at 18.30. Sist oppdatert av Svend Andreas Horgen 2 mar.

Ferdig invitasjon til andre

Laget av Guttorm Hveem 13 feb 2009 at 14.57. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 27 mai.

Første oppgave - utfordring

Laget av Guttorm Hveem 17 mar 2009 at 21.36. Sist oppdatert av Guttorm Hveem 17 mar.

Masterstudium i pedagogikk

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 23 okt 2009 at 23.16. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 23 okt.

Nettverkets kjøreregler

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 15 feb 2009 at 0.21. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 13 mai.

Praktisk informasjon om d&b

Laget av Ingunn Kjøl Wiig 2 feb 2009 at 13.06. Sist oppdatert av Ingunn Kjøl Wiig 4 aug.

© 2009   Laget av Ingunn Kjøl Wiig på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår

Logg på for å chatte